Wednesday, September 22, 2010

rEleasE tensiOn jap..hehehe

mate & Otak si kerdil rase letey la plak...
akibat stdy ann...tup2 dah dekat 2 jam pgg buku....
tringat plak kat abang..dier ad bg pOtOngan lirik neh...
"lagu neh utk sayang..tp lirik dier ad sedey sket cOz awek dier tinggalkan dier...abg dOa sayang jgnla tinggalkan abg..bcOz kaulah nafasku engkau harga diriku mengerti aku"
hehehehehehehhe..tp ann..bile tgk balik lirik dier..act pakwe dier neh menceritakan tentang kekasih hatinya..luahan hati buat insan yang dicintainya.....bOleh kOwt abg...anyway n anyhOw..thanks dear cOz makes me special in ur life...

enjOy dis sOng!!!

HARGA DIRIKU - Wali Band

Di dirimu
Aku menemukan
Yang mencintaiku
Yang menyayangiku

Di dirimu
Aku ketakutan
Kau biarkanku
Kau tinggalkanku

Bila kamu
tak lagi denganku
ku tak tahu apa
tuk jalani hidupku

bila memang
kau pergi dariku
ku tak ada lagi
di dunia ini

Mengertikah
Kau siang malamku
Dan tangis tawaku
kau semua hidupku

Pandang aku
Pandanglah hatiku
Aku tak mampu
Melangkah tanpamu

Bila kamu
tak lagi denganku
ku tak tahu apa
tuk jalani hidupku

bila memang
kau pergi dariku
ku tak ada lagi
di dunia ini

Bukan ku tak
Punya harga diri
Tapi dirimu
Begitu berarti

KAULAH NAFASKU
ENGKAU HARGA DIRIKU
MENGERTI AKU

Bila kamu
tak lagi denganku
ku tak tahu apa
tuk jalani hidupku

bila memang
kau pergi dariku
ku tak ada lagi
di dunia ini

Di dirimu
Aku menemukan.....

No comments:

Post a Comment