Saturday, September 26, 2009

cAM X caYeR jERk...:-l

saje jerk nak share sOmethg ngan kOme...diam x diam...dah nak hampir setaOn den dah x b'teman...ingat g...tarikh keramat yang setiap Org pOmpuan x ske...rse2 lau iman x kuat,leh bunOh diri pOn ad...tapi dah qada' & qadar Allah...sape pOn x leh halang...8 OktOber neh genap ler setaOn aku putOs tunang...n genap ler setaOn aku single...still lOm ad pengganti...sabO jela wahai hati...frust???tipu r lau x de...mmg ad pOn...serik lagi b'tambah2...ibu pOn ad gak sOh cari ganti...berkawan...tapi ati neh x mau r...

ingat dier??sOrry k...dah lme lupe...tp bile dengau lagu2 hit time kte Org b'sme dlu ad la ingat sket2...bkn yang indah...yang paling pedas & panas telinge aku dengau...huhuhu...x leh sebOt r...tapi arie 2 b4 gaye nenek ad bg tau...mak & kakak dier kene rOmpak & hampir2 kene rOgOl...astaghfirullah...takziah r wat deme...tpi alhamdulillah...dengO2 sumer slamat...tinggal barang2 jerk kne hangkut...xpe la...tapi bile pk balik ek...Allah bebetOl maha AgOng...dier kate jangan naye Orang...t dri kite dianiaye balik...mgkin neh leh jadik pengajaran & bOleh bagi kesedaran kat dier sekeluarga....

hati 2 ad tanyer gak...mse mlm nak putus 2, dier ad g tau yang dier dah ad pengganti...dOktOr r antara 1st list mak dier...dah kawen ke lOm ek???agaknye dah kOt...tapi lau dah, mesti nenek jd tukang repOrt...xpela...biOr la dier ngan life dier...npe aku nak ssh2...tapi nenek ad bg tau yang keluarge dier x caye aku dah jd lOwyer...ala...lantak r same diOrang...janji dah xde kaitan g...

skung...maybe aku epi sendiri...betOl aku free skung neh....x de nak pk masalah pakwe ke...dier ngajOk aku kne pujOk ke...huhu..bukan aku 2 nak pujOk2 Org...x gOti den...dlu???dier r bek sendiri..kuase nak layan jiwe dier...dah bek baru dier cari aku...hahaha...kejamkan??tapikan...bile pk2 balik...betol gak adik Teha qute 2 bagi tau aku..."human being...needs love"...bukan lagi masenyer kOt...bek cari duit...kumpOl gete...tOlOng family...lagipOn aku neh anak sulOng kan....besO tanggungjawab...xkan nak lepas tangan cam2 jerk...ibu ayah pOn bukan Orang kaye gete...bek aku bela naseb diOrang dlu...aku x nak Orang pijak2 maruah ibu ayah aku free2 jerk...

hmmm...insyaAllah...aku yakin...Allah dah cipta insan terbaik untuk aku...aku pOn membesar ngan tulang rusOk dier...cian kat dier..dah kawen t aku tOlOng picit2 badan dier la...sakit au tulang rusOk xde neh...hahaha...ehem..men2 plak...hehehe...xpela...dah sah nanti tau r aku nak cakap pe kat dier...kikiki..."Rabbana hablana min azwaajina wazhurriyatina qurrata a'ayun, waj'alnaa lil muttaqiina imama...amin"

No comments:

Post a Comment