Monday, November 30, 2009

Allahhhh!!!!!!

ak x tau nak wat cmnE...dugaan hidup niE t'lalu kuat untuk ak...niE kE pEngOrbanan yang ak harus lakukan??? Ya Allah...tabahkan hatiku, Ya Allah...kuat sungguh dugaanMu kali niE...

Subhanallah...Allahu Akbar...

ak nangis..tp bukan dEpan family ak...tp atas tikar sEmbahyang...blE ak bcE dOa nEh,mEsti mEnitik air matE ak....ak lEbih skE sOrOk pErasaan nEh sEngsOrang...tq pd kwn2 yang mEmahami...kOrang la Orang yang ad dcc ak timE ak sangat mEmErlukan...

ibu...ibu mEmang insan yang sangat mEmahami ati alOng...slalu ad d cc alOng timE alOng sEdEy....tq...

" bismillahirrahmanirrahim...inna lillahi wa inna ilaihi raaji'uun...Allahumma 'indaka ahtasibu musiibati, fa ajjirni fiha, wa abdalani biha, khairan minha...Allahumma ana 'abduka, as aluka bikulli ismin huwalak, istaktharta bihi fi 'ilmil ghaib, 'indaka an taj'alal Quraanal 'Aziima nuuru sadri, wa rabii'u qalbii, wajalaa u hazni, wazihaabu hammi wa ghammi"

maksudnya : Sesungguhnya kami adalah kepunyaan Allah dan kepadaNyalah kami akan kembali... Ya Allah, kepadaMu lah aku mengharapkan pahala dari musibah ini, maka berilah aku balasan (pahala) darinya dan berilah aku pengganti yang lebih baik daripadanya... Ya Allah, aku adalah hambaMu, aku memohon kepadaMu, melalui seluruh nama yang baik untukMu, nama yang Engkau pilih untuk disimpan di sisiMu pada alam ghaib, kiranya Engkau menjadikan al-Quran yang mulia sebagai cahaya kalbuku, menyegarkan hatiku, mengikis kesedihanku dan melenyapkan kebingungan serta keresahanku

amiin ya rabbal 'alamiin

No comments:

Post a Comment